čtvrtek 9. srpna 2007

Co by Snape nikdy neřekl

"Máte za jedna, Pottere."

"Malfoyi, přestaňte Harryho otravovat, nebo srazím Zmijozelu 10 bodů!"

"Harry, rozhodl jsem se tě adoptovat."

"Longbottome, pojďte roztavit i můj kotlík."



"Nemám dneska už nějak mastné vlasy?"

"Paní kolegyně, neviděla jste tu můj hřeben?"

"Děti, pojďte, mám tu cukroví!"

"Snape ve skutečnosti znamená 'rozmilý kvítek'."

"Původně jsem chtěl být kadeřníkem, ale rodiče ze mě chtěli mít učitele."

"Děcka, dneska se mi nechce vařit lektvary. Uděláme si popcorn."

"Ve skutečnosti jsem přírodní blonďák."

"Ví někdo, jak přeinstalovat Windows?"

"Tyhle lahvičky jsem asi popsal špatně;v jedné je jed a v druhé slepičí polévka; Malfoyi, ochutnejte tuhle."

"Šam-pón? Hele, mluvte česky!"

"Nesmysl, růžová šla s černou vždycky dobře dohromady."

"Nic si z toho nedělejte, Longbottome. Kdybyste viděl výbuchy, které jsem způsobil v prvním ročníku já..."

"Ale jistě. Můžu vás naučit, jak uložit a zachovat smrt. Ale vy byste se radši učili vařit pivo, co?"

"Zlatoslave, řekni mi, kam chodíš k holiči?"

"Vidíte, jak jsem se v létě pěkně opálil?"

"Který hábit mi sluší víc? Ten černý nebo ten černý?"

"Kdo mi dal do kotlíku tu špinavou ponožku?"

"Děcka, pozor, jde ředitel! Dělejte, že máte práci."

"Doufám, že tenhle hábit mě nedělá moc tlustého."

Žádné komentáře: